Gudang Informasi

סקר מנדטים / טל רמון / אילו היה בחירות היום ולפי הסקר להלן התוצאות:

סקר מנדטים / טל רמון / אילו היה בחירות היום ולפי הסקר להלן התוצאות:
סקר מנדטים / טל רמון / אילו היה בחירות היום ולפי הסקר להלן התוצאות:

ימינה על סף אחוז החסימה, הציונות הדתית מתחזקת. הליכוד בראש, סער לא עובר את אחוז החסימה ראש הממשלה נפתלי בנט לא זוכה לקולות נוספים, כך עולה מסקר חדש, שהעניק לו רק 6 מנדטים. מנגד, המהלך עתיד שלא להשפיע על ימינה ותקווה חדשה 8 uur geleden · סקר מנדטים לפי חדשות 13.עולה מספר הפתעות. גוש תומכי נתניהו נחלש, מרצ לא עוברת את אחוז החסימה על פי נתוני סקר חדשות כאן 11, על אף שהליכוד נותרת יציבה עם כמעט 30 מנדטים, הגוש שהצהיר כי יתמוך בראש הממשלה דווקא נחלש.

ימינה על סף אחוז החסימה, הציונות הדתית מתחזקת. סקר: ×
סקר: ×"ליכו×" עול×" ל-33, ×'וש ×"ימין ×'×"ל ל-61 - כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
ימינה מקבלת 8 מנדטים, העבודה עם 6, כחול לבן מקבלת 10, יש עתיד 18, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו 7, שס 8, מרצ 6, הציונות הדתית 7. גוש תומכי נתניהו נחלש, מרצ לא עוברת את אחוז החסימה על פי נתוני סקר חדשות כאן 11, על אף שהליכוד נותרת יציבה עם כמעט 30 מנדטים, הגוש שהצהיר כי יתמוך בראש הממשלה דווקא נחלש. 8 uur geleden · סקר מנדטים לפי חדשות 13.עולה מספר הפתעות. 8 uur geleden · סקר מנדטים חדש: מנגד, המהלך עתיד שלא להשפיע על ימינה ותקווה חדשה ימינה על סף אחוז החסימה, הציונות הדתית מתחזקת. הליכוד בראש, סער לא עובר את אחוז החסימה ראש הממשלה נפתלי בנט לא זוכה לקולות נוספים, כך עולה מסקר חדש, שהעניק לו רק 6 מנדטים. אילו היה בחירות היום ולפי הסקר להלן התוצאות:

גוש תומכי נתניהו נחלש, מרצ לא עוברת את אחוז החסימה על פי נתוני סקר חדשות כאן 11, על אף שהליכוד נותרת יציבה עם כמעט 30 מנדטים, הגוש שהצהיר כי יתמוך בראש הממשלה דווקא נחלש.

הליכוד בראש, סער לא עובר את אחוז החסימה ראש הממשלה נפתלי בנט לא זוכה לקולות נוספים, כך עולה מסקר חדש, שהעניק לו רק 6 מנדטים. ימינה מקבלת 8 מנדטים, העבודה עם 6, כחול לבן מקבלת 10, יש עתיד 18, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו 7, שס 8, מרצ 6, הציונות הדתית 7. סקר מנדטים חדש מלמד כי למהלכים הפוליטיים האחרונים יש השפעה עצומה על מפת המנדטים, לו הבחירות היו נערכות היום. 8 uur geleden · סקר מנדטים חדש: מנגד, המהלך עתיד שלא להשפיע על ימינה ותקווה חדשה אילו היה בחירות היום ולפי הסקר להלן התוצאות: גוש תומכי נתניהו נחלש, מרצ לא עוברת את אחוז החסימה על פי נתוני סקר חדשות כאן 11, על אף שהליכוד נותרת יציבה עם כמעט 30 מנדטים, הגוש שהצהיר כי יתמוך בראש הממשלה דווקא נחלש. 8 uur geleden · סקר מנדטים לפי חדשות 13.עולה מספר הפתעות. ימינה על סף אחוז החסימה, הציונות הדתית מתחזקת.

סקר מנדטים חדש מלמד כי למהלכים הפוליטיים האחרונים יש השפעה עצומה על מפת המנדטים, לו הבחירות היו נערכות היום. 8 uur geleden · סקר מנדטים לפי חדשות 13.עולה מספר הפתעות. ימינה על סף אחוז החסימה, הציונות הדתית מתחזקת. הליכוד בראש, סער לא עובר את אחוז החסימה ראש הממשלה נפתלי בנט לא זוכה לקולות נוספים, כך עולה מסקר חדש, שהעניק לו רק 6 מנדטים. מנגד, המהלך עתיד שלא להשפיע על ימינה ותקווה חדשה

סקר מנדטים חדש מלמד כי למהלכים הפוליטיים האחרונים יש השפעה עצומה על מפת המנדטים, לו הבחירות היו נערכות היום. ×'חירות 2020 - סקר מנ×
×'חירות 2020 - סקר מנ×"טים של 103FM: ×"תיקו נשמר | מערי×' from images.maariv.co.il
סקר מנדטים חדש מלמד כי למהלכים הפוליטיים האחרונים יש השפעה עצומה על מפת המנדטים, לו הבחירות היו נערכות היום. 8 uur geleden · סקר מנדטים לפי חדשות 13.עולה מספר הפתעות. 8 uur geleden · סקר מנדטים חדש: ימינה על סף אחוז החסימה, הציונות הדתית מתחזקת. אילו היה בחירות היום ולפי הסקר להלן התוצאות: גוש תומכי נתניהו נחלש, מרצ לא עוברת את אחוז החסימה על פי נתוני סקר חדשות כאן 11, על אף שהליכוד נותרת יציבה עם כמעט 30 מנדטים, הגוש שהצהיר כי יתמוך בראש הממשלה דווקא נחלש. מנגד, המהלך עתיד שלא להשפיע על ימינה ותקווה חדשה הליכוד בראש, סער לא עובר את אחוז החסימה ראש הממשלה נפתלי בנט לא זוכה לקולות נוספים, כך עולה מסקר חדש, שהעניק לו רק 6 מנדטים.

ימינה מקבלת 8 מנדטים, העבודה עם 6, כחול לבן מקבלת 10, יש עתיד 18, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו 7, שס 8, מרצ 6, הציונות הדתית 7.

סקר מנדטים חדש מלמד כי למהלכים הפוליטיים האחרונים יש השפעה עצומה על מפת המנדטים, לו הבחירות היו נערכות היום. הליכוד בראש, סער לא עובר את אחוז החסימה ראש הממשלה נפתלי בנט לא זוכה לקולות נוספים, כך עולה מסקר חדש, שהעניק לו רק 6 מנדטים. 8 uur geleden · סקר מנדטים לפי חדשות 13.עולה מספר הפתעות. 8 uur geleden · סקר מנדטים חדש: מנגד, המהלך עתיד שלא להשפיע על ימינה ותקווה חדשה ימינה על סף אחוז החסימה, הציונות הדתית מתחזקת. ימינה מקבלת 8 מנדטים, העבודה עם 6, כחול לבן מקבלת 10, יש עתיד 18, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו 7, שס 8, מרצ 6, הציונות הדתית 7. אילו היה בחירות היום ולפי הסקר להלן התוצאות: גוש תומכי נתניהו נחלש, מרצ לא עוברת את אחוז החסימה על פי נתוני סקר חדשות כאן 11, על אף שהליכוד נותרת יציבה עם כמעט 30 מנדטים, הגוש שהצהיר כי יתמוך בראש הממשלה דווקא נחלש.

ימינה מקבלת 8 מנדטים, העבודה עם 6, כחול לבן מקבלת 10, יש עתיד 18, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו 7, שס 8, מרצ 6, הציונות הדתית 7. אילו היה בחירות היום ולפי הסקר להלן התוצאות: מנגד, המהלך עתיד שלא להשפיע על ימינה ותקווה חדשה 8 uur geleden · סקר מנדטים לפי חדשות 13.עולה מספר הפתעות. 8 uur geleden · סקר מנדטים חדש:

סקר מנדטים חדש מלמד כי למהלכים הפוליטיים האחרונים יש השפעה עצומה על מפת המנדטים, לו הבחירות היו נערכות היום. ×
×"ו×" ×'ו×'רין from www.srugim.co.il
8 uur geleden · סקר מנדטים לפי חדשות 13.עולה מספר הפתעות. סקר מנדטים חדש מלמד כי למהלכים הפוליטיים האחרונים יש השפעה עצומה על מפת המנדטים, לו הבחירות היו נערכות היום. גוש תומכי נתניהו נחלש, מרצ לא עוברת את אחוז החסימה על פי נתוני סקר חדשות כאן 11, על אף שהליכוד נותרת יציבה עם כמעט 30 מנדטים, הגוש שהצהיר כי יתמוך בראש הממשלה דווקא נחלש. אילו היה בחירות היום ולפי הסקר להלן התוצאות: מנגד, המהלך עתיד שלא להשפיע על ימינה ותקווה חדשה ימינה על סף אחוז החסימה, הציונות הדתית מתחזקת. ימינה מקבלת 8 מנדטים, העבודה עם 6, כחול לבן מקבלת 10, יש עתיד 18, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו 7, שס 8, מרצ 6, הציונות הדתית 7. הליכוד בראש, סער לא עובר את אחוז החסימה ראש הממשלה נפתלי בנט לא זוכה לקולות נוספים, כך עולה מסקר חדש, שהעניק לו רק 6 מנדטים.

סקר מנדטים חדש מלמד כי למהלכים הפוליטיים האחרונים יש השפעה עצומה על מפת המנדטים, לו הבחירות היו נערכות היום.

ימינה על סף אחוז החסימה, הציונות הדתית מתחזקת. גוש תומכי נתניהו נחלש, מרצ לא עוברת את אחוז החסימה על פי נתוני סקר חדשות כאן 11, על אף שהליכוד נותרת יציבה עם כמעט 30 מנדטים, הגוש שהצהיר כי יתמוך בראש הממשלה דווקא נחלש. אילו היה בחירות היום ולפי הסקר להלן התוצאות: מנגד, המהלך עתיד שלא להשפיע על ימינה ותקווה חדשה סקר מנדטים חדש מלמד כי למהלכים הפוליטיים האחרונים יש השפעה עצומה על מפת המנדטים, לו הבחירות היו נערכות היום. ימינה מקבלת 8 מנדטים, העבודה עם 6, כחול לבן מקבלת 10, יש עתיד 18, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו 7, שס 8, מרצ 6, הציונות הדתית 7. הליכוד בראש, סער לא עובר את אחוז החסימה ראש הממשלה נפתלי בנט לא זוכה לקולות נוספים, כך עולה מסקר חדש, שהעניק לו רק 6 מנדטים. 8 uur geleden · סקר מנדטים חדש: 8 uur geleden · סקר מנדטים לפי חדשות 13.עולה מספר הפתעות.

סקר מנדטים / טל רמון / אילו היה בחירות היום ולפי הסקר להלן התוצאות:. ימינה מקבלת 8 מנדטים, העבודה עם 6, כחול לבן מקבלת 10, יש עתיד 18, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו 7, שס 8, מרצ 6, הציונות הדתית 7. 8 uur geleden · סקר מנדטים חדש: מנגד, המהלך עתיד שלא להשפיע על ימינה ותקווה חדשה 8 uur geleden · סקר מנדטים לפי חדשות 13.עולה מספר הפתעות. ימינה על סף אחוז החסימה, הציונות הדתית מתחזקת.

Advertisement